kul !! bara kul!!

hej ,
,, idag har jag bara haft kul ,, först från
jakan till t ctralen   sen till gamla
stan den djur gård färjat till andra
sitan till slussen vi gröna sen
till hav kanten med glass haha gått
,, sen happade ja hopp borg
sen rita ja sen fick vi balonger i hjärta
sen mioni golf ,, sen fika ,
, bulle och äppel saft senhopp borg
igen haha sen djur gård
färjan igen till baka till gamla
stan sen mat och matten sög .
.. dom hade ingen toa  om man ska
ätta inne eller utte sen ban
betala 10 kr per person och
det var hellt knäppt sen ville min
kusin ha pizza hon han ska
att degen var slut och efter 10
min kom det 2 pers från
gubbens land och don två köppte
pizza  och han gjorde dom
ny,, haah men ja bryr mig
inte haha sen gick vi hem
:D <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0