Trött !! och arg

Hej !!
jag är jätte trött och har nyligen kommit i från skolan .
 i skolan var de tråkig dag för att ja bråka med en klla det bärja så hära ,,
,,,, min kompis tati fick låna min spark  cykel
 sen kom en kille vi kallar killen för tönt och  tönten kom och tågmin spark cykel sen tåg han upp den på luften och kasta den så att den böjde på sig sen gick ja däri från men han sparka mig så ja inte kunde gå sen gick ja sen kom han och tog en penna och hota mig ja kommer slå dig om du hämtar din bror på mig sen  tog han min han och vred på den så ja ramla sen gick ja till rektorn och vi ringde min mamma och hana mamma sen sa dom att de ska bli polis amälan och att ja skulle på skadustånd för att han slåg mig

                                    ........... slut ........     



                                                                    Ha de så bra ..........


Kommentarer
Postat av: sandruup <3 :D

Aa det var inte en bra dag idag mkt otur hoppas du inte har ont fortfarande :( fin blogg <33

2010-05-27 @ 21:24:35
URL: http://sandruupbasta.blogg.se/
Postat av: adife<33

hha de är lite bättre nu tack : D <3

2010-05-27 @ 23:52:22
URL: http://aadifess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0